Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Problémy s nový obytňákem Bürstner: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Problémy s nový obytňákem Bürstner

Poslední aktualizace před 5 let
P
PrettorianČlen
Přidáno před 6 let
Zdravím všechny, rozhodl jsem se, že se s vámi podělím o zkušenosti, které máme za cca 2,5 měsíce provozu nového obytňáku Bürstner Lyseo 728 G.
Jsme v tomto nově a nemáme zkušenosti s předchozími auty, maximálně s půjčeným, ale troufnu si říct, že co jsme si už s autem zažili, není úplně normální.

To že se zpozdilo dodání asi o měsíc, ok, žádná hrůza. Ale začínám mít obavy, že auto bylo šito horkou jehlou a teď se to ukazuje.

Od začátku nešel ohřev vody a topení na plyn. Na elektriku vše ok. Nakonec se zjistilo, že byly nějak obráceně zapojené hadice nebo co. Bůhví jak to bylo, ale po několika týdnech se to podařilo opravit.

Na dalším výjezdu po cca 16h používání přestala chladit klimatizace (psal jsme žádost o radu i zde na fóru). Za pár dnů jej vezu do servisu, tak jsem zvědavý, čím to bude.

Z kosmetických vad - nějaká vyskákaná těsnění, těžko zatahující se stínítka apod. to je detail.
Hrozné vrzání z pravé přední strany přístrojovky je už dost nepříjemné. Pás řidiče, který se zasekává, je už dost nepříjemný, po pár otočení se začala kiklat sedačka řidiče. Na záchodě z podlahy pomalu začíná čouhat hřebík, v zadní části auta se zvlnilo lino (asi se pohla nějaká příčka nábytku), šíleně vrže postel, respektive její uchycení nebo uchycení roštů.
Tohle jsou všechno víceméně kosmetické i když nepříjemné věci a možná to k těmto autům patří jako porodní bolesti. Ale spíš bych řekl, že auto dojelo z Rumunská a ne z Německa.

Co už je dost nepříjemné, je hluk v kabině. Nad 100 km/h musíme mluvit dost nahlas, rádio se musí taky značně zesílit. Sedl jsem si do Laiky, co měl půjčenou kamarád a už jen na volnoběh to byl neskutečný rozdíl. Laika krásně tichá, u nás traktor. Myslím, že pod plastovým papundeklem, který kryje přístrojovku, už bude rovnou motor, žádná izolace..

Velký problém mám s výkonem auta. Auto by mělo vážit natankované, s plnými bombami, plnou nádrží na vodu a řidičem necelých 3,3t. Motor je nejsilnější Fiat 130 kW s automatem. Pro mě osobně to byl první obytňák, co jsem řídil, tak jsem z toho byl rozpačitý a myslel jsem, že to tak možná má být. Ale na 130 km/h se dostat je celkem problém, jedině po rovině nebo z kopce. Udržet rychlost nad 100 km/h v kopci je nadlidský výkon. Různé obytňáky se kolem mě většinou proženou. Kamarád má skoro stejné auto, jen o půl metru kratší, stejný motor a jede skoro pořád 150 kopec nekopec. Druhý kamarád, co se mnou byl na výjezd půjčenou Laikou měl 150 koní (váhu podle mě určitě znatelně vyšší) a do kopce mi buď zmizel nebo za mnou musel brzdit. Jednou se mi stalo, že po dálnici mírně z kopce jsem měl plný plyn, aktuální spotřeba 20l a nerozjelo se to prostě přes 110 km/h. To už pro mě byl signál. Ten výkon je prostě mizerný a slabší auta jsou obvykle rychlejší než my. Spotřeba je zatím 13,5 vs. 11,2, co měl kámoš na Laice.
No nedokáži si moc překvapit, co mi na to v servisu řeknou, až to tam přivezu, když to nehlásí žádnou chybu.

Dost jsme se na auto těšili, ale teď s tím máme pořád nějaké trable a některé věci nejsou úplně prkotiny a mám obavu, jak se to podaří vyřešit.

Máte někdo zkušenost s hlučností nebo tím výkonem? Ostatní je spíše povzdech.
Díky
A
AlumanČlen
Přidáno před 6 let
Částečně je to asi normální, mám velmi podobnu zkušenost s Fiatem u půjčeného nového integrovaného LMC (najeto pár set km). Byla to teda 150ps s automatem (robotem), auto jelo sotva 130km/h z kopce a projev neskutečně línej, stará 130ps s alkovnou proti tomu byla letadlo, ale postupně se to zlepšovalo a po nějakejch 5-6000km co jsem s tím najel už to bylo lepší, prostě se ten novej motor musí trochu zajet-rozjezdit, někdy to trvá třeba 30000km.
Teď mám Sprintera 4x4 (Hymer) a nebylo to tak hrozný jako u Fiatu, ale nový motor taky nejel jako teď po ujetí 15000km a furt se zlepšuje, spotřeba po zajetí půjde o 1-2 litry dolu, hlučnost se taky sníží. Tím něříkám, že zrovna tvoje auto je v pořádku, nejel jsem s ním a od klávesnice se to posoudit nedá.
Taky to nehoň do extrému, když je to nový. Nesnaž se stačit kolegům co to maj zajetý a letěj jak když hoří, tím tomu spíš ublížíš než pomůžeš.
Drobné dodělávky a úpravy nejsou nic neobvyklého, je to kus od kusu a čím lepší výrobce tím je jich méně, ale dokonale vyrobený obytný auto asi neexistuje, přeci jenom je to ruční práce.
Znám se s člověkem co má Concorde asi za 8M a i tam bylo potřeba nějaké detaily doladit - upravit.
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 6 let
Motor potřebuje zajet. Výkon stoupne, spotřeba klesne a bude mít i kultivovaný zvuk. Mám sice ten nejslabší motor 130k = 96kW, ale spotřeba byla zprvu nějakých 12 až 13 litrů a dnes po 18000km jezdím pod 10litrů (9,6l)

Závady na nástavbě ti servis oparaví, jsou šíkovní. Myslím Caravanmetropol.
Fun
Smile
P
PrettorianČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Aluman napsal:

Částečně je to asi normální, mám velmi podobnu zkušenost s Fiatem u půjčeného nového integrovaného LMC (najeto pár set km). Byla to teda 150ps s automatem (robotem), auto jelo sotva 130km/h z kopce a projev neskutečně línej, stará 130ps s alkovnou proti tomu byla letadlo, ale postupně se to zlepšovalo a po nějakejch 5-6000km co jsem s tím najel už to bylo lepší, prostě se ten novej motor musí trochu zajet-rozjezdit, někdy to trvá třeba 30000km.
Teď mám Sprintera 4x4 (Hymer) a nebylo to tak hrozný jako u Fiatu, ale nový motor taky nejel jako teď po ujetí 15000km a furt se zlepšuje, spotřeba po zajetí půjde o 1-2 litry dolu, hlučnost se taky sníží. Tím něříkám, že zrovna tvoje auto je v pořádku, nejel jsem s ním a od klávesnice se to posoudit nedá.
Taky to nehoň do extrému, když je to nový. Nesnaž se stačit kolegům co to maj zajetý a letěj jak když hoří, tím tomu spíš ublížíš než pomůžeš.
Drobné dodělávky a úpravy nejsou nic neobvyklého, je to kus od kusu a čím lepší výrobce tím je jich méně, ale dokonale vyrobený obytný auto asi neexistuje, přeci jenom je to ruční práce.
Znám se s člověkem co má Concorde asi za 8M a i tam bylo potřeba nějaké detaily doladit - upravit.


To je zajímavý, z osobáků běžně znám, že spotřeba postupně padá, ale že by se zvyšoval výkon? To sylším poprvé. Drobné kosmetické vady snad dořeší, toho se tak nebojím. Vadí mi ale dost ta hlučnost a ten výkon je teda taky šílený. S tím bych dlouhodobě jezdit nechtěl.

Automatické sloučení 21.08.2018 07:53:

Citovat

fun napsal:

Motor potřebuje zajet. Výkon stoupne, spotřeba klesne a bude mít i kultivovaný zvuk. Mám sice ten nejslabší motor 130k = 96kW, ale spotřeba byla zprvu nějakých 12 až 13 litrů a dnes po 18000km jezdím pod 10litrů (9,6l)

Závady na nástavbě ti servis oparaví, jsou šíkovní. Myslím Caravanmetropol.


Fakt jsem překvapený z toho, že by měl výkon stoupat. To slyším poprvé. Do Caravan Metropol to vozím, kupoval jsem to tam. Měli nějaké problémy s lidmi, někteří odešli, do toho dovolené, marodky, tak jsem měl docela pech a trochu jsme se tam nepohodli, ale pak to všechno dodělali. Zítra to tam vezu znovu se všemi těmi kosmetikami, tak uvidíme, jak se s tím poperou.
Upravil Prettorian dne 21.08.2018 06:53, před 6 let
ufonCZufonCZČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj,
Burstner neznám, máme Carado ale mám pocit, že v poslední době se ta auta dělají totálně low-cost. Už jsem tu psal o odpadu na máme autě, že jsem rozebral celou dvoupodlahu protože od nova vrzala ani nemluvě, nebudu komentovat jak tam jsou vruty šikmo, kde-co nedotažené, špatně sesazená podlaha, prostě odfláklé...
Jasně, je to jiné auto než tvoje, moje je také na pohled hezké, ale spusta drobností se musí dodělat, teď jsem dotahoval v kabině šrouby protože v Italii asi nemají momentové klíče a něco na závit šroubů, skoro nám odopadli dveře... Kdybych byl neználek a ignoroval divné zvuky tak nevím... no co dodat. Anténa od nova tragédie, dřív byla v zrcátku, teď je v rámu okna .-(, pomohla jenom výměna a zesilovač atd. atd. atd.
Možná máš jenom smůlu, ale já jako technik říkám, že co jsem viděl svoje auto a asi 2 další a pomáhal jim něco řešit, všechno tato auta zánovní max. 2 roky, je to skoro stejné tj. pod povrchem nic moc. Možná prémiová vozidla jsou na tom líp nevím, Buerstner jsem měl za dobrou značku, hlavně to nevzdávej, nějaké drobnosti má každé auto a některé jdou časem tj. tu a tam se něco musí dotáhnout, ten nábytek za jízdy musí pracovat a občas něco dotáhnout.
Motor by měl jet dle mého od nova líp, jestli náhodou nemáš problém s hadicí/turbem/EGR, mě to dělalo když mě kuna nakousala hadice, než to odpadlo úplně tak občas auto jelo nějak divně tj. nic zásadního jsem neviděl ale moc netáhlo hlavně do kopce, občas jo, pak když to odpadlo úplně a dali nové hadice najednou i 96kW super, po rovině klidně 140. Spotřeba a výkon ale časem určitě bude lepší, všechno si to musí sednout a vůle budou větší tj. bude mít motor měkčí chod. Jak píše fun, i zvuk se zlepší nicméně chybějící izolaci to nenahradí (jestli tam není).
vlado
Vlado + Ivča s Kubíkem a Martínkem po světě v Hymer BMC 680
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 6 let

Citovat

Prettorian napsal:

Fakt jsem překvapený z toho, že by měl výkon stoupat. To slyším poprvé. Do Caravan Metropol to vozím, kupoval jsem to tam. Měli nějaké problémy s lidmi, někteří odešli, do toho dovolené, marodky, tak jsem měl docela pech a trochu jsme se tam nepohodli, ale pak to všechno dodělali. Zítra to tam vezu znovu se všemi těmi kosmetikami, tak uvidíme, jak se s tím poperou.

Je fakt, že jezdím tak do 100km/hod podle navigace. Auto dnes lépe táhne, ale ber to jako subjektivní názor. Ta spotřeba je ale objektivní. Kultivovanost projevu motoru také nejde změřit. Na začátku mě také překvapovala hlučnost motoru, přičítal jsem to malému počtu válců (Superb měl 6). Dnes mi zní příjemně a jízdu si užívám.
Fun
Smile
tomkoptomkopČlen
Přidáno před 6 let
Hluk v kabině může být způsoben absencí těsnění v střešním okně kvůli nucenému větrání.
U nás pomohlo těsnění a spojler - výrazné snížení hluku
Vím že to není vestavba, ale může to být něco podobného.

https://www.caravan24.cz/forum/viewth...d_id=27908
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let
" Ale spíš bych řekl, že auto dojelo z Rumunská a ne z Německa."
Dost možná kdyby z Rumunska dojelo, tak tyto problémy s nástavbou neřešíš..........


Kolik máš nyní najeto ? Zajetí motoru má velký vliv jak na výkon, tak na spotřebu a hlučnost.
Já mám nyní zatím jen 16 tis. ale každými 5 tis. je to znát k lepšímu.
Na počátku jsem byl taky trochu rozčarovaný, zvlášť potom co jsem přesedl ze zajetého třílitra.
Jinak, a možná je to jen pocitová věc, se výkon a tichost motoru zlepšily po první výměně oleje v 10ti tis. km.
A před tím po ujetí 5 tis. km.
130 km/h teď jede s mnohem větší lehkostí.

Jen se zeptám kolegů. Při rychlostech kolem 130 km/h - klepou se vám skla vnějších zpětných zrcátek ?


.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Upravil JiPe Highlanders dne 21.08.2018 08:14, před 6 let
A
AlumanČlen
Přidáno před 6 let
[quote]Prettorian napsal:

[quote]Aluman napsal:


To je zajímavý, z osobáků běžně znám, že spotřeba postupně padá, ale že by se zvyšoval výkon? To sylším poprvé. Drobné kosmetické vady snad dořeší, toho se tak nebojím. Vadí mi ale dost ta hlučnost a ten výkon je teda taky šílený. S tím bych dlouhodobě jezdit nechtěl.

Automatické sloučení 21.08.2018 07:53:
[quote]fun napsal:

U osobáku je to podobný, jenom to není tak poznat, protože ten motor využíváš tak na 50%, ale u obytky, která je defakto téměř stále zatížená na 100% a často i přetížená, musí ten chudák motor makat na 80-100% a pak je prostě znát, že není zajetej, navíc u 2.3 Fiatu je to po mojí zkušenost hodně markantní.

Nech to projet a poslechnout někoho nezávislého, kdo tomu rozumí a když ti řekne, že se mu to nezdá, tak jeď přímo do nějakého dobrého značkového servisu Fiat, bez zprostředkování prodejce obytky. Stává, že ty podvozky pro obytky dost dlouho před prodejem stojej a můžou být třeba zalepený-přicpaný vstřiky, to by odpovídalo nízkému výkonu a hlučnosti. Nebyl by jsi ani prvni ani poslední komu se to stalo.
tomkoptomkopČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Jen se zeptám kolegů. Při rychlostech kolem 130 km/h - klepou se vám skla vnějších zpětných zrcátek ?


Ano klepou, skla i celá zrcátka.

Citovat

Nech to projet a poslechnout někoho nezávislého, kdo tomu rozumí a když ti řekne, že se mu to nezdá, tak jeď přímo do nějakého dobrého značkového servisu Fiat, bez zprostředkování prodejce obytky. Stává, že ty podvozky pro obytky dost dlouho před prodejem stojej a můžou být třeba zalepený-přicpaný vstřiky, to by odpovídalo nízkému výkonu a hlučnosti. Nebyl by jsi ani prvni ani poslední komu se to stalo.


Doporučuji Strojservis, pan Kostrba, je to kousek od Caravan Metropol. Tam se Ti budou určitě věnovat.....
bambulabambulaČlen
Přidáno před 6 let
Nevím, odkud to máš nejblíž. Doporučuju pana Knora, tvoje problémy zcvela korespondují s tím, o čem on mluví: nové auto, velké problémy. Kvalita výroby nový aut je strašidelná. A to i u prémiových značek jako je Lajka.
https://www.autok...

Jestli chceš mít klid, nech to zkontrolovat a opravit dokud je čas. Za dva roky může být auto na odpis a neopravidelné (například pro úplnou absenci těsnící hmoty u střešního okna).
Katka a Vlasta
P
PrettorianČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

" Ale spíš bych řekl, že auto dojelo z Rumunská a ne z Německa."
Dost možná kdyby z Rumunska dojelo, tak tyto problémy s nástavbou neřešíš..........


Kolik máš nyní najeto ? Zajetí motoru má velký vliv jak na výkon, tak na spotřebu a hlučnost.
Já mám nyní zatím jen 16 tis. ale každými 5 tis. je to znát k lepšímu.
Na počátku jsem byl taky trochu rozčarovaný, zvlášť potom co jsem přesedl ze zajetého třílitra.
Jinak, a možná je to jen pocitová věc, se výkon a tichost motoru zlepšily po první výměně oleje v 10ti tis. km.
A před tím po ujetí 5 tis. km.
130 km/h teď jede s mnohem větší lehkostí.

Jen se zeptám kolegů. Při rychlostech kolem 130 km/h - klepou se vám skla vnějších zpětných zrcátek ?


.


Máme najeto necelých 7000 km.

Automatické sloučení 21.08.2018 10:03:

Citovat

bambula napsal:

Nevím, odkud to máš nejblíž. Doporučuju pana Knora, tvoje problémy zcvela korespondují s tím, o čem on mluví: nové auto, velké problémy. Kvalita výroby nový aut je strašidelná. A to i u prémiových značek jako je Lajka.
https://www.autok...

Jestli chceš mít klid, nech to zkontrolovat a opravit dokud je čas. Za dva roky může být auto na odpis a neopravidelné (například pro úplnou absenci těsnící hmoty u střešního okna).


Asi to tak dopadne. Díky za kontakt. Teď to nechám nějaký týden stát v Caravan Metropol, ať se s tím poperou. Nemyslím si, že by tam měli špatné lidi, jen jsou zavaleni prací a nestíhají. Pokud bych s tím měl dále problémy, tak to určitě budu řešit dál..

V jedné facebookové skupině jsem to psal také a tam spousta lidi píše, okamžitě auto vrátit, odstoupit od smlouvy atd. atd. Jednak nevěřím, že by se to povedlo a jednak já stejně nevím, co jiného bych vybral. Chtěli jsme nové auto, aby bylo i reálně cca do 3,5t, a proto jsme koupili Bürstner. Laika už je podle mě těžší a třeba Frankia, která mi přišla subjektivně lépe zpracovaná a s více vychytávkami, byla cca o 150-200 kg těžší. A nechci dopředu koupit auto, kde vím, že budu vždy na 100% přetížený.
Upravil Prettorian dne 21.08.2018 09:03, před 6 let
bambulabambulaČlen
Přidáno před 6 let
U nových aut, bez ohledu na značku, budeš bojovat se dvěma věcmi:
- kvalita výroky (dnes bez ohledu na značku, ať už jde o prémiové značky nebo naopak o diskontní)
- hmotnost
Katka a Vlasta
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let
to: Prettorian

Jestli máš najeto 7 tis. tak tento problém neřeš a zajížděj.
Vždy citlivě se studeným motorem a po zastavení zhasínat cca po 10ti sec.
Pokud se to do 20 tis. nezačne postupně znatelně zlepšovat tak řešit servis.
Jo a máš tam automatizovanou převodovku, která je pohodlná, ale ne tak
chytrá jako automatická. Takže někdy se stane, že např. v táhlých dlouhých kopcích
pozdě řadí dolů. V takových případech jí pomoci manuálně.
To můžeš ale dělat naopak i při rozjezdu, kdy chseš aby se motor nevytáčel a přeřadil
nahoru dřív.

.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
P
PrettorianČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

bambula napsal:

U nových aut, bez ohledu na značku, budeš bojovat se dvěma věcmi:
- kvalita výroky (dnes bez ohledu na značku, ať už jde o prémiové značky nebo naopak o diskontní)
- hmotnost


Já bych to tak úplně nezatracoval. Pořád věřím, že člověk může dostat i kvalitu.
Hmotnost je asi pravda. Když tak přemýšlím o té váze, tak ono i když má člověk třeba 5,5t, tak i tam se může rychle dostat do problému s dostatkem volné váhy :) velké nádrže na vodu, nějaký ten skútr, mraky nepotřebných věcí...

Automatické sloučení 21.08.2018 10:34:

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

to: Prettorian

Jestli máš najeto 7 tis. tak tento problém neřeš a zajížděj.
Vždy citlivě se studeným motorem a po zastavení zhasínat cca po 10ti sec.
Pokud se to do 20 tis. nezačne postupně znatelně zlepšovat tak řešit servis.
Jo a máš tam automatizovanou převodovku, která je pohodlná, ale ne tak
chytrá jako automatická. Takže někdy se stane, že např. v táhlých dlouhých kopcích
pozdě řadí dolů. V takových případech jí pomoci manuálně.
To můžeš ale dělat naopak i při rozjezdu, kdy chseš aby se motor nevytáčel a přeřadil
nahoru dřív.

.


Jo automatu pomáhám, ale v kopcích zas nechci podřazovat moc brzo, abych to zbytečně netočil. Taky mi vadí, že když z kopce přibrzdím, vždy to hned podřazuje, kolikrát i na dvojku, tam to musím taky korigovat. Turbo dochlazuji běžně i v osobáku, i když to je pro mě spotřebák.
Upravil Prettorian dne 21.08.2018 09:34, před 6 let
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 6 let

Citovat

Prettorian napsal:


Jo automatu pomáhám, ale v kopcích zas nechci podřazovat moc brzo, abych to zbytečně netočil. Taky mi vadí, že když z kopce přibrzdím, vždy to hned podřazuje, kolikrát i na dvojku, tam to musím taky korigovat. Turbo dochlazuji běžně i v osobáku, i když to je pro mě spotřebák.

Pozor, nízké otáčky mohou být pro motor nebezpečné. Je to jedna z věcí, kterou bychom neměli s moderními motory dělat. Totiž nechat je pracovat v příliš nízkých otáčkách. Jev se jmenuje [google]LSPI[/google] a může být smrtící.

Automatické sloučení 21.08.2018 11:44:

Citovat

Prettorian napsal:


Na dalším výjezdu po cca 16h používání přestala chladit klimatizace (psal jsme žádost o radu i zde na fóru). Za pár dnů jej vezu do servisu, tak jsem zvědavý, čím to bude.



Myslíš tím nástavbovou klimatizaci?

Jo, už jsem si to našel. Myslíš. Ta motorová by mě znepokojovala víc.;)
Fun
Smile
Upravil Fun dne 21.08.2018 10:46, před 6 let
P
PrettorianČlen
Přidáno před 6 let
Tak tak, jde o nástavbovou. Úplně nová, jela všeho všudy možná 24h.
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 6 let
Dej potom vědět, jak jsi dopadl v Caravanmetropolu.;)
Fun
Smile
P
PPPmytoČlen
Přidáno před 6 let
Mám na novém najeto 14 tis.Jede po dovolené lépe.Ztišuje se.
Nízké otáčky motor zničí.Udusíš ho.Nejhorší auta jsou po důchodcích kteří jezdili pomalu a jemně.Pozor na to.
Dále na Ducata od 2017 nové modely je už hafo svolávaček.Prověř si to.Je svolávačka i na EGR potrubí.Praskal nějaký držák a auta shořela.Udělala se tam ,,prý´´ díra a auto shořelo.Mám ho druhou sezonu a tři svolávačky které si ale musíš zjistit sám!!!
Vin kod a na servis.Řeknou Ti to.
ale jinak -toco jsi popsal jsou nemoci mnoha značek.Nic nového pod sluncem.
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
Lukas99Lukas99Člen
Přidáno před 6 let
Před třemi týdny jsem si v CaravanMetropol vyzvedl náš nový bydlík Burstner Lyseo Time i 690G.

Za prvé, perfektní servis už podruhé (měli jsme již od Burstnera karavan), předávačka pecka, naleštěné auto, naleštěné pneu, zážitek odpovídající skoro 2 megové investici, auto připravené na smluvenou hodinu, výborný...

Za druhé, zatím naprostá spokojenost, de facto celé ty tři týdny jsem na cestách. Oproti objednávce chyběl venkovní vývod plynu a alarm na narkotické plyny. Mězi dvěma cestami jsem měl 2,5 dne pauzu, v CM to i v sezóně dodělali za jeden den a jel jsem dál... Jasně, vyskakují šroubky, pokud nemám peřiny na spuštěcí posteli tak to vrže jak kráva, záslepky od instalace Thule markýzy na zemi, ale už karavan mě naučil, že si to musí sednout... Denní LED světla nesvítí bez zapnutých potkávaček, nasere, ale je to blbost, dodělají...

Ad podvozek/motor, mám Ducato 150 PS a manuální převodovka. Na Balt hrozivých 14l/100km, ale foukal děsnej protivítr. Motor řve jak traktor, ale je to holt dodávka, ne prémiový šestiválec. Ale prý si to má sednout a reálná spotřeba má být prý někde mezi 10-11l na 100km, tak uvidíme haha. Ad rychlost, na 130 se dostanu, ale potím se u toho. Navíc integráč má asi hroznou aerodynamiku, tak to přičítám i tomu...

Ad obecné vrzání a tak, byl jsem upozorněn, že min 2000km si celé auto sedá a pak postupně vše dotahovat :-)...

Asi to chce trpělivost, Burstner je zlatej střed myslím, designem i vyšší třída, ale montuje se to malosériově a ručně, takže asi nemožné očekávat kvalitu a projev, jako u osobního auta.

Tak hodně zdaru a super zážitků!

Lukáš
Lukas 39 + Pavla 38 + Matej 6 a Viki 2
-------------
Madarska Insignia 4x4 a cesky Bürstner Averso Top 520 TK
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,031,621 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.22724 sekund | Průměrně za: 0.22724 (0) sekund | Dotazy: 142 | Použitá paměť: 2.35MB/4MB