Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
odak.cz

Prohledávání webu:
Články

Varování před neseriozním e-shopem: www.karavan.cz

Jelikož jsem reklamované zboží neobdržel do domluveného termínu poloviny ledna a ani jsem nebyl žádným způsobem informován o vyřízení reklamace, jak ukládá zákon prodávajícímu a potřeboval jsem vozidlo zprovozněné, tak jsem dne 19.01.2012 písemně odstoupil od kupní smlouvy v souladu s platným ustanovením OZ.

Varování před neseriozním e-shopem: www.karavan.cz

 

Několik let jsem nakupoval různé karavanové doplňky v podstatě výhradně od výše uvedeného e-shopu. Na sklonku loňského roku jsem reklamoval tlakové vodní čerpadlo, které nedrželo tlak a vodovodní baterii, která prokapávala. Byla to první!! reklamace za dobu cca 4 let, kdy jsem od uvedeného e-shopu postupně odebral zboží v celkové hodnotě řádově za několik desítek tisíc Kč.

 

Reklamované zboží jsem odeslal 9.12.2011, myslím, že je to dostatečná doba před vánočními  svátky, ale přesto jsem byl od majitele e-shopu pana L.B. telefonicky pokárán!, proč reklamuji takto „těsně“ před vánocemi a dále mě sdělil, že má reklamace bude vyřízena do poloviny ledna r. 2012.

Jelikož jsem reklamované zboží neobdržel do domluveného termínu poloviny ledna a ani jsem nebyl žádným způsobem informován o vyřízení reklamace, jak ukládá zákon prodávajícímu a potřeboval jsem vozidlo zprovozněné, tak jsem dne 19.01.2012 písemně odstoupil od kupní smlouvy v souladu s platným ustanovením OZ.

 

V zápětí, po písemném odstoupení od kupní smlouvy, mě telefonicky kontaktoval majitel e-shopu pan L.B. a bez jakékoliv diskuze či pokusu o domluvu nebo prostoru pro mé vyjádření, mě zasypal urážkami, nadávkami, potom na chvíli uznal zákonnou oprávněnost mého postupu, ale vzápětí opět pokračoval v urážkách a vulgárních osočení. Urážky a nadávky prokládal tvrzením o neoprávněnosti reklamace, úmyslném poškození reklamovaného zboží, neodborné demontáži, obviněním, že jsem se již předběžně poptával po jiném čerpadle a pokračoval v urážkách!

 

Určitě jsem jen tak z dlouhé chvíle a bez důvodně nedemontoval z auta vodovodní baterii a čerpadlo, vzhledem ke, zpravidla v každém autě, jejich špatnému přístupu nebo nevidím nic špatného na tom, když při poruše některého dílu se předběžně poptávám po jiné možné alternativě. Možná každý z nás se už někdy setkal s prodávajícím, který po neúspěšném vyřízení reklamace do 30 denní zákonné lhůty reaguje zpětně o různém úmyslném poškození, namísto uznání zákonného nároku, ale s tak agresivním chováním jsem se v životě nesetkal! Byl jsem šokován a nevěřil tomu co slyším od člověka, u kterého jsem nakupoval, platil hotově a měl v úmyslu dále nakupovat. V případě jakéhokoliv rozporu jsem ochoten poskytnou tel. nahrávku výše uvedeného rozhovoru, doklady o doručení reklamace apod.

Závěrem chci sdělit, že po výměně několika e-mailů včetně písemného vyhrožování ze strany majitele e-shopu nakonec přijal odstoupení od smlouvy, což dokazuje oprávněnost mého požadavku, avšak k vulgárnímu chování se nehodlá vyjádřit.

 

Chtěl bych teda upozornit ostatní potenciální kupce, aby nedali jenom na zajímavě zpracované webové stránky, ale mysleli na to, že dokud budou pouze nakupovat, bude vše v pořádku, ale až budou potřebovat vyřídit reklamaci… Naštěstí je na trhu více e-shopů, které se zabývají karavanovými doplňky.

Pro případ, že by se někdo dostal do podobné situace, doporučuji nahlédnout na níže uvedený odkaz a neváhat využít svého práva proti praktikám podobných e-shopům:

http://www.elaw.cz/cs/obcanske-pravo/574-vyrizeni-reklamace-spotrebniho-zbozi.html

 

Karlcb 16. March 2012 8766 přečtení 18 komentářů 0 hodnocení Tisk

18 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • T
    TomA
    L.B. jsem považoval a nadále považuji za jednoho z největších odborníků v karavanovém dění. Tento článek mě velice nemile překvapil, ale nemám důvod nevěřit pisateli příspěvku. Rád bych si poslechl výklad L.B.
    - 16.03.2012 00:45
    • ondrejhacko
      ondrejhacko
      Jsem také překvapen ,jelikož jsem byl vždy spokojen a třeba při vybýrání zámkú se mi pan l.b snažil velice ochotně poradit a pomoc i v případě že šlo o položku za 500 kčJe pravdou že jsem nepochopil změnu jakou provedly při nakupování a zasílání.
      Naštěstí bydlíme 40km od Dresden kde jsou 2 docela velké karavan shopy i z prodejnou a většina zboží je přímo na krámě.
      - 16.03.2012 06:34
      • petr a jarka
        petr a jarka
        My zde nakupujeme již od r.2009 co jsme si pořídili bydlíka a nebyly nikdy žádné problémy. A nakupujeme dále i po změně i pro naše kamarády a známé. Vždy nám vyšli vstříc a sehnali vše potřebné. Ale každý může mít jiné zkušenosti.
        - 16.03.2012 09:30
        • Ludek Liberec
          Ludek Liberec
          I já mám s nima (p. Bartůňkovou) velice špatnou zkušenost .U mě to byl kohout s mikro spínačem.Na toto téma to tady bylo už kdysi propírané .
          - 16.03.2012 11:14
          • T
            textil
            Vůbec mě nepřekvapuje chování p.Bartůňka vždy když člověk zaplatil a moc ho neotravoval tak to šlo.Dobře se šlo dohodnout s jeho paní.Je s podivem ,že ještě mnoho lidí nechápe ,že on nechce prodávat a asi neví jak ukončit svůj obchod,tak si vymýšlí nesmyslné požadavky.Jeho příbuzní to už vzdali.Já i kdybych bydlel v Květnici kde má svůj sklad ,tak bych si objednal po zkušenostech jinde
            - 16.03.2012 13:56
            • Fenix
              Fenix
              Já nakupuji u Ládi Bartůňka asi deset let,nikdy nebyl žádny problém pokud šlo o vrácení zboží nebo o radu,vždy byli a myslim že i jsou nadále ochotní a vstřícní.
              - 17.03.2012 20:45
              • kocisjirka
                kocisjirka
                Abych pravdu řekl,
                můj poslední nákup taky neproběhl úplně koscher.
                Objednal jsem tři věci.
                První dvě k sobě nepasovali.
                A ta třetí byla jiná.
                Zaslal jsem ji poštou do Květnice aby ji vyměnili, ale prý to byla moje chyba a budu muset zaplatit poštovné.
                No to dobirečné na to poštovné bude dražší jak ta věc samotná.
                Takže jim to asi nechám do daru.
                Jinak v minulosti v pohodě a úplně bych je nezatracoval.
                - 18.03.2012 08:18
                • Peterb
                  Peterb
                  Ja som z květnice tiež nakúpil asi za 20 000 Kč a bolo to v pohode ale pri poslednom nákupe boli na mňa nepríjemní, keď som chcel faktúru bez DPH pretože to kupujem na firmu a tak som s nimi skončil. Teraz nakupujem v Campi-shop. Sú tam lepšie ceny a neporovnatelne iná komunikácia. Sú vyložene zlatí, dá sa s nimi dohodnúť čokoľvek. Naposledy som na webe videl, že zrušili dodávky na Slovensko. Tak som tam zavolal a nebol vôbec žiadny problém, pretože som u nich už nakupoval. Vrele odporúčam.
                  - 18.03.2012 19:17
                  • Horal
                    Horal
                    Nakup dohromady za cca 30 tisic a vzdy dobra komunikace...tak mozna" maly" vypadek.....
                    - 19.03.2012 15:02
                    • Karel Prokop
                      Karel Prokop
                      No přátelé, mě to nedá: O tý kauze vím - s Láďou obchoduju už víc než desítku let a zobchodovali jsme toho hodně. Reklamace mi uznal a uznává vždycky problémy řešíme operativně (musíme když spolu máme vycházet) a v pohodě. Podotýkám že náš vztah je pouze prodejce - odběratel. Neshoda s panem Lovčíkem je mě známá protože jsme ji řešili ale nepřísluší mi ji jakkoli komentovat.
                      odkaz na Láďův dopis s jeho svolením je zde aby byla známa i reakce druhé strany http://www.karava...ovcik.html

                      Za mě: Nikdo není dokonalý, taky občas někoho vytočíme, něco posereme. Na netu je ledaskdo dokonalý ale svoje chyby nevidí. Myslím že vyšší míra tolerance by neškodila. Ono když si např. člověk koupí předstan odbydlí v něm dovolenou v Chorvatsku pak ho vrátí a ještě chce poštovný to je i na mě dost. Těch příběhů by bylo na delší povídání.

                      Když člověk zobchoduje takový objem zakázek jako Bartůňkovi je unavený a občas nervózní, ale podrazy a vychcanost některých lidí tu neurózu poměrně úspěšně živí.

                      To jen na obranu Ládi který sem přispívat nechce a já se mu ani nedivím.
                      Mě se taky občas chce se odhlásit a už se nepřihlásit. A to si vemte kolik lidí se na jeho web chodilo učit.
                      Tož tak. Karel
                      - 19.03.2012 20:09
                      • Marian087
                        Marian087
                        Nepoznam pana Bartunka, ani pana Lovcika. Podnikam 20 rokov a nech nas vsetci ochranuju od takychto ludi. Myslim si ze podnikat vobec nie je lahke a ked to niekto mysli vazne snazi sa urobot vsetko pre spokojnost klienta. Ked chce niekto s niekym vybabrat prajem mu aby sa mu to vsetko 10x vratilo. Hawk
                        - 19.03.2012 23:15
                        • Deda Lebeda
                          Deda Lebeda
                          Koukám, že pan Karlcb je pěkně vykutálený (slušně řečeno) a většina z vás mu na ty jeho kecy skočila
                          - 19.03.2012 23:27
                          • H
                            Habasek
                            Pro pana Karlcb
                            06.03.2012 12:55 registrace.
                            Statistiky
                            Články 1
                            Fotoalbumy 0
                            Komentářů 0
                            Příspěvků ve fóru: 0
                            Shoutbox zpráv: 0
                            Na úvod pouze tento článek.Tvá registrace je jistě účelová.Těším se na další tvé články,třeba z cestování....
                            Tak za mě ti ,,děkuji za informaci,, a prosím,nedělej z našeho webu bulvár. Frown
                            - 20.03.2012 14:25
                            • K
                              Karlcb
                              Pro pana HABASEK:
                              Tento web čtu již několik let a abych mohl napsat příspěvěk - svou osobní zkušenost, tak je povinnost se registrovat, tak jsem se až teď zaregistroval. To je účelovost?? Možná až budeš několik let nakupovat věrně stále od jednoho obchodníka, celkově za XXX peněz a pak poprvé!! jednu věc vyreklamuješ a dostaneš takovou vulgární sprchu do telefonu, tak nevím jak by jsi reagoval... A bulvárem prosím tento web nenazývej, nezaslouží si to, jsou tady ostřejší příspěvky.. Ale jinak máš pravdu, příště písnu i něco z cestování. Hezký den
                              - 20.03.2012 16:09
                              • H
                                Habasek
                                Ahoj Karlcb
                                Budu se moc těšit na další příspěvek,který už bude s té lepší stránky.(cestování a caravaning).
                                Vím,že to člověku příjde líto když po mnoha uskutečněných obchodech se vyskytne problém.(reklamace)Ono ,,každá mince má dvě strany,,.Opravdu si využil všechny možnosti dohodnout se?
                                Také pracuji v obchodu a držím se hesla ,,můj zákazník,můj pán.,,Vždy se snažím se zákazníkem dohodnout.Ale musí tady být slušnost na obě strany.Pokud mi někdo začně ihned vyhrožovat ČOI nebo tím, že to rozmázne v novinách atd...jsem v pozici, že se musím také zákoně bránit.

                                Přeju ti Karle,ať těchto nemilých zkušeností máme co nejméně a ať celá tato kauza skončí ku spojenosti obou stran.
                                Těším se na setkání. :_
                                - 21.03.2012 09:36
                                • Karel Prokop
                                  Karel Prokop
                                  to Habasek: pan Lovčík tou Čoikou nevyhrožoval, on ji tam rovnou poslal,.... Smile
                                  - 22.03.2012 08:44
                                  • K
                                    Karlcb
                                    Pane Prokop,
                                    proč lžete? ČOI jsem nikam a na nikoho NEPOSÍLAL! Nikdy jsem ohledně výše uvedeného problému s panem Bartůňkem na ČOI nepsal!! Proč lžete?? Je to s ohledem na Vaše obchodní vazby na pana Bartůňka nebo proto, že Vás propaguje na svém webu nebo z jakého důvodu jste uvedl takovou nepravdu??
                                    - 23.03.2012 10:48
                                    • K
                                      Karlcb
                                      Ahoj Habasek,
                                      máš pravdu, jak píšeš: "každá mince má dvě strany". Obchodník, podnikatel ale i zákazník to dnes nemají lehké.. Už bych se k tomu nechtěl více vracet, jen ohledně té dohody a zveřejňování: 23.1. mě pan Bartůněk napsal, že reklamaci uznává (i přes ten sprostej telefonát), že posílá peníze, ale vše zveřejňuje na internetu a skutečně to zveřejnil. Na to jsem mu poslal celkem 6 mailů s návrhem na vzájemné nezveřejňování, na to nereagoval a až 15.3., teda skoro 2 měsíce po jeho zveřejnění! jsem napsal výše uvedený článek... Tak to jen jak píšeš, jestli by nebylo lepší se dohodnout, ale bylo to Bartůňkovo rozhodnutí se vzájemně zveřejňovat..
                                      Ale jinak mě to fakt mrzí, nakupoval jsem u něj cca 4 roky (kdyby manželka věděla ty útratySmile vždy ochotně mailem poradil, termíny dodání byly vždy OK. Samozřejmě za ty léta a množství odebraného zboží se něco pokazilo a to i v záruce (všichni známe plastové výrobky a doplňky pro karavany), ale bylo mě trapné maličkosti reklamovat a tak toto byla první a jediná reklamace a to jsem dopad... Ale už bych se k tomu nechtěl více vracet..
                                      Jinak také ti přeji jen dobré obchodní zkušenosti, příjemné cestování a pišme si radši o veselejších zážitcích..!)
                                      - 23.03.2012 11:34

                                      Hodnocení je k dispozici pouze členům.

                                      Prosím Přihlásit se nebo Registrace volit.
                                      Skvělý! (0)0 %
                                      Velmi dobrý (0)0 %
                                      Dobrý (0)0 %
                                      Průměrný (0)0 %
                                      Špatný (0)0 %

                                      Copyright © 2025

                                      Powered by PHPFusion. Copyright © 2026 PHP Fusion Inc.
                                      Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

                                      Theme by PHP Fusion Inc
                                      79,476,105 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.30259 sekund | Průměrně za: 0.30259 (0) sekund | Dotazy: 71 | Použitá paměť: 5.97MB/4MB