Ahoj, máte někdo zkušenost s OA na podvozku Citroen ( 2,0 160 HP ) vs. Fiat ( 2,3 130 HP ).
Rozhodujeme se o nové Adrii, a máme nabídku na tyto dva typy.
Díky
pavel1971Člen Přidáno
před 5 letJa bych bral Fiat 150nebo 180Hp
misusČlen Přidáno
před 5 letFiat 130 (posledni motor bez mocoviny,ozkouseny spolehlivy motor) vykonove staci v nejhorsim jde naladit na vic.
Ten 2litr byl na jizdu divnej i v dodavce natoz v obytce !
Stenly6Nováček Přidáno
před 5 letCitroen nebrat je to Ford,jak znáš citát Fordem tam a vlakem zpátky.
misusČlen Přidáno
před 5 letZnam i citat
Fail In All Teille - chyba v kazdem dilu,ale o aute to nic moc nepovi !
Citovat
misus napsal:
Znam i citat
Fail In All Teille - chyba v kazdem dilu,ale o aute to nic moc nepovi !
No, spíš chyba v každém slově, každé slovo z jiného jazyka, radši bych to nepřekládal.... a takového citátu bych se asi tolik nebál :)
Fehler in allen TeilenDie Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Radek SladkyČlen Přidáno
před 5 letNazdar hoši,
po 10ti letech v Citroenu - 150000km - konstatuji, že spokojený. Vestavba 3,3t se spotřebou od 7,5 do 10ti l/100km, motor deklarovaný jako 2,2 HDi 120PS, avšak FORD, což jsem při koupi nevěděl. Rok 2008, dovezen nový z Německa. Trochu jsem se bál, ale dobré. A místo rozvodových řemenů řetěz. Výkon mi nechybí. Je to obytka a jako s obytkou s tím taky jezdím. Na dálnici jsem jel 150km/hod jako test, ale jen chvilku, to už jsem se bál. Jezdili jsme dost na lyže a kopce zvládal ok. Jsem přesvědčen, že vážíme skoro vždy víc, spíš k 3500 kg. Snažím se o rozumný interval výměny olejů. Tak snad vydrží tak jako třeba Berlingo - prodáno v 520000 km, nebo aspoň jako Picasso 1,6 HDi 90 PS, nyní 325000km, stále provozováno.
Citroen a Peugeot 2,0 - 160k mají úplně jiné motory než Fiat. Ve Fiatu je ještě stále "starý" dobrý motor, kterým se osazuje i Iveco. Navíc v Citroenu - Peugeotu jsou už bohužel zkušenosti s převodovkami, které padají jedna za druhou. Určitě bych volil Fiat. Sám jsem toto řešil před třemi měsíci akorát v prosklené dodávce a nakonec jsem koupil Fiat Ducato Panorama 150k. A pro upřesnění Fiat s Euro 6 už má močovinu.
Ahoj po Fordu 2,2l 155PS 2016 (a zkušenostech) jsme si v září koupili obytku na Fiatu Ducato 2,3 130PS nyní najeto 3000 Km a spokojenost. Máme EURO 6 bez močoviny.
mám fiat 150k rok 2018 bez močoviny(alebo o nej neviem)::
Tak to mám asi nějaký prominentní kousek. ;)
MartasikČlen Přidáno
před 5 letMám také fiat 2018 modelových rok 2019 Euro 6 bez adblue
Martin
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 5 letMočovinu mají osobní verze Ducata - kombi a busy už od loňska.
Příští rok jí pak budou mít všechny verze.
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
HorniciČlen Přidáno
před 5 letV červnu jsme koupili vestavbu Fiat Ducato 2,3 130PS nyní najeto 6 600 Km a spokojenost. Máme EURO 6 bez močoviny.
Já osobně doporučuji Fiat 2,3 a aspoň 150 koní. Je to opravdu vyzkoušený motor, navíc má o trosku větší objem(porovnávám s dvoulitrem), který by měl být u těžkých aut co největší.
Jen dodám, že od příštího roku, tuším od září, už budou mít opravdu všechny Ducata močovinu, nádrž by mela mít 40 litrů, takže doloznost půjde opět dolů, takže objednávejte co nejdříve( těch 40 litrů mám od prodejce na Caravaningu v Brně, takže to ve skutečnosti může být trošku jinak , neověřoval jsem to)
Monika-Jirka-NachodČlen Přidáno
před 5 letTak....jak tak čtu zde, všichni se přiklání k Fiatu. Já koupil vloni, a letos byl dodán obytňák vestavba na Citroenu Jumper, motor 2,0/160PS. Auto máme od začátku tohoto září a mám najeto něco málo přes 10tis km. Byl jsem s rodinkou v Itálii u jezera Lago di Garde, pak pár kempů po ČR a taky jsem s ním byl asi 3-4x v Německu na několikadenní pracovní cesty. U mě je to zatím všechno bez nejmenšího problému, auto jede jak šlak. Spotřebu já osobně neřeším, protože po zajetí už začínám tahat výkon až z paty tohodle dvoulitru. A ty sračky pod označením AdBlue tam jsou taky. Nevím, kolik bylo močoviny od výroby, ale dolejval jsem při asi 8800 km, páč se mi to už rozsvítilo.
Pravdou je, že když jsem byl na přátelské kávě u firmy RINEN s.r.o., která také vystavovala na veletrhu v Brně, sešel jsem se tam s jedním týpkem, co má stejné auto (Clever Vans, Vario Kids 600), a ptal se mě, jak jsem spokojen. Pokýval jsem souhlasně hlavou s otázkou, proč se ptá? On mi převyprávěl krátkou historku, jak na 3500km se mu auto téměř zastavilo. A to asi 200km před touto odstávkou a čekačkou na odtahovku pozoroval, jak se ozývají zuby převodovky, když řadil z 4 na 5. V servisu samozřejmě na záruku vyměnili celou převodovku a jezdí dál. Ale co že se mu to stalo vlastně...mne zajímalo (stejně jako jeho). Přiznali mu v servisu pravdu/odhalili, že v převodovce nebyl olej!!! Jezdil 3500km na sucho!!!!..... Ale od té doby je happy a jezdí jak Fitipaldi taky....
Takže já za Citroena ANO. Nevím, jak Fiat, neměl jsem nikdy, nemohu sloužit. Já nyní proti své vůli musel vybrat Citroen. Bral jsem kvůli vnitřku (nábytek, uspořádání interiéru, atd), a to mi řekli, že tohle jedině na Citroena. Takže je doma první Citroen.
Jirka.
Jirka/1974, Monika/1976, Nikol/2002, Heřmánek/2011
Clever Van Vario Kids 600: vestavba Citroen Jumper
Včera som bol v Peugeote a tvrdili mi že konečne majú aj v dodávkach svoj motor, močovinový dvojliter. Nadával na Forďácke motory, ale že to nehovoril skorej, keď ich predával.
Nechci malovat čerta na zeď, ale u jednoho nejmenovaného prodejce, který prodává jak Fiaty tak Citroeny mi technici přiznali, že s těmi převodovkami v Boxeru a Jumperu jsou dost problémy - podotýkám, že to bylo jen tak mezi řečí když jsem byl koupit motorový olej a Fiata jsem měl už koupeného u jiného prodejce. To samé jsem slyšel od kamaráda, který prodává Peugeoty.