Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Starý káry.

Poslední aktualizace před 6 let
M
Michal a EditaČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, mám dva dotazy, dávali jste někdo parkovací senzory? Zda se mi, ze do nárazníku se nevlezou a navíc by byly dost vysoko. Udělat na ne nějakou lištu a dat pod nárazník? Druhý dotaz se týká větrání, resite nějak jinak než origo ventilátorem do střešního okna? Co nějaky stropní lopatkový ventilátor?
Děkuji!
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 6 let
Nazdar Lerry,
Kdyz si nevys rady s intervalovym rizenim trysky vstriku, ja ti poradim - pouzij spinac na blinkry, ten taktuje taktem zhr. 1 vteriny, to by slo,
kdyz by byl slaby (proud A) tak bys musel mezi Blinkrove rele a vstrikovaci dysnu jeste zapojit rele, co se pouziva na zapnuti mlhovek.
Kdyz bys mel Problem ze zapojenim, posli me na SZ tvoji emailovou adresu a ja ti rad nakreslim a poslu planek zapojeni !
s pozdravem Honza
LerryLerryČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Discoverfun napsal:

instalace vstrikovani vody je u nas v nemecku bez problemu, naopak snizuje vypousteni CO2 a tim prispiva k cistejsimu ovzdusi, ja mam 2 Veterany
ob.vuz a osobni vüz, a protoze se u nas od roku vyroby vozidla 1978 dela povinne u technicke kontroly zkouska emisi , prochazim s obema vozy
bez problemu tou zkouskou, a na motoru neni vlastne nic videt az na 3mm hadicku, ktera je pripojena na saci potrubi, ta tryska je o prumeru 4 mm
a nadrzku na vodu mam u ob.vozu za sedadlem ridice a pumpicku u nohou spolujezdce, a u osobniho veterana mam nadrzku na vodu a pumpicku
namontovane v kufru vozu, a jdu podle sasi paralelne k benzinove trubicce dopredu k motoru. na obouch palubnich deskach vozu mam hlavni
vypinace s kontrolkou LED na zapnuti a vypnuti vstrikovaciho systemu. Jak zu jsem psal se Vstrikovani vody da pouzivat u motoru s turbrm i bez
Turba, u dieselu a benzinovych motoru a i u LPG motoru, ja mam Meho os. veterana alternativne na LPG a na benzin a LPG mam se vstrikovanim
stejne zvyseny vykon a kroutici Moment, a jeste jedna vyhoda je, ze spalovani smesi je tak dokonale ze se neusazuje ve valcich zadny Karbon,
Hlava valcu je cista a tim netrpi ventily podpalenim. (overene stetoskopem s obrazovkou otvorem na svicku a u dieselu otvorem vstrikovaci trysky)
Honza
. Je to super ale ako sa k tomu možem dostať ja - ktorý tomu nerozumiem. Veľa veci si porobíme sám ale na toto len "čumim" ! Poradí mi niekto? Namontovať by som to asi vedel - len to časovanie vstreku je mimo moju ligu a ani netuším kde by som zohnal komponenty. Mám 2,3 D atmosféru od pána Daimlera a pomáhal mu Benz. Dik za podnet čo ma priblíži. Lerry
copycopyČlen
Přidáno před 6 let
alebo si to nájsť priamo v katalógu
https://www.campi...le_-%253e_
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 6 let
Nazdar, Nasel jsem Firmu, ktera ma na sklade 700 dilu na vsechny markyzy -Omnistor/Tule :

Firma Camping Wagner
Ludwig Str. 43
63667 Nidda - D

Otwiraci doba 8,00 - 20,00 denne
Telefon : 0049(0)6043 4031-200

Email: Info@campingwagner.de
Service@campingshopwagner.de

Nejlepsi je vyfotit ten pozadovany dil s popisem typu markyzy a poslat to emailem na firmu

Nemecky text zni takto : Hallo, ich hätte gerne bei Ihnen folgender Teil für Markise - (jmeno, typ,delka+Foto) bestellt.
mit freundlichen Grüßen, Jmeno,Adresa, stat

kdyz dostanete odpoved, poslete me ji v PN a ja vam ji prelozim do cestiny ! Honza/Discoverfun
NytrakNytrakČlen
Přidáno před 6 let
Mám stejný problém, respektive sháním stejný díl jako Michal a Edita.

https://www.carav...074006.jpg

Citovat

copy napsal:

Nemusíš kupovať celú novú roletu, a to, čo si odfotil, je pôvodná roleta od Seitz.
Nájdi si náhradný diel tu: https://www.reimo...tz_rollos/
u Bergera, ktorého spomínal Erlangen, majú drobnosti na okná (kľučky a pod), ale rolety predávajú len vcelku

Nedokážu se zorientovat v nabídce, už protože neumím německy. Dokázal a byl by někdo ochotný mi pomoci s objednáním?
M
matorskČlen
Přidáno před 6 let
Ja som tento rok presiel na kompresorovu chladnicku a k tomu aj upgradol solar, chystame sa smerom korzika, tak hadam ten nas veteran vydrzi :-D. A este nemate nahodou niekto este snimac paliva (plavak) do nadrze na tieto hranace pre diesel? To je tgo posledne co mi chyba, ukazuje mi len plnu a prazdnu (kontrolka). Diki
matorsk Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
prcek61prcek61Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

floridan79 napsal:

Jak velky problem je dat takhle upravenemu autu veteranske znacky? Preci se vsude pise ze auto-veteran musi byt v puvodnim stavu nebo velmi blizko puvodnimu stavu.


Avie se taky předělávaly na karavany a i karavany byly samodomo a véčka není problém dokonce "roubovaný " kastle na jiné podvozky není problém na véčka je to dobová přestavba a o nepůvodních motorech by se toho taky dalo napsat hafo:_
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 6 let
instalace vstrikovani vody je u nas v nemecku bez problemu, naopak snizuje vypousteni CO2 a tim prispiva k cistejsimu ovzdusi, ja mam 2 Veterany
ob.vuz a osobni vüz, a protoze se u nas od roku vyroby vozidla 1978 dela povinne u technicke kontroly zkouska emisi , prochazim s obema vozy
bez problemu tou zkouskou, a na motoru neni vlastne nic videt az na 3mm hadicku, ktera je pripojena na saci potrubi, ta tryska je o prumeru 4 mm
a nadrzku na vodu mam u ob.vozu za sedadlem ridice a pumpicku u nohou spolujezdce, a u osobniho veterana mam nadrzku na vodu a pumpicku
namontovane v kufru vozu, a jdu podle sasi paralelne k benzinove trubicce dopredu k motoru. na obouch palubnich deskach vozu mam hlavni
vypinace s kontrolkou LED na zapnuti a vypnuti vstrikovaciho systemu. Jak zu jsem psal se Vstrikovani vody da pouzivat u motoru s turbrm i bez
Turba, u dieselu a benzinovych motoru a i u LPG motoru, ja mam Meho os. veterana alternativne na LPG a na benzin a LPG mam se vstrikovanim
stejne zvyseny vykon a kroutici Moment, a jeste jedna vyhoda je, ze spalovani smesi je tak dokonale ze se neusazuje ve valcich zadny Karbon,
Hlava valcu je cista a tim netrpi ventily podpalenim. (overene stetoskopem s obrazovkou otvorem na svicku a u dieselu otvorem vstrikovaci trysky)
Honza
copycopyČlen
Přidáno před 6 let
s tým vstrekovaním vody ma to celkom zaujíma, niečo na tom určite bude
https://auto.prav...roku-2019/
aj keď článok je o vstrekovaní vody do turbo benzínu
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 6 let
Jak velky problem je dat takhle upravenemu autu veteranske znacky? Preci se vsude pise ze auto-veteran musi byt v puvodnim stavu nebo velmi blizko puvodnimu stavu.
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 6 let
Ja jsem zil do roku 1969 v karlovych varech, redaktora Ebra jsem znal, protoze jsem taky odebiral svet motoru a automobil, a ja jsem zase zacal delat
pokus, ze jsem pouzil karburator s leteckeho motoru - modelu, do ktereho jsem misto benzinu pustil vodu s k sani jasem vyuzil podtlak Motoru
auta, kam jsem do saciho npotrubi namontoval jako bypas ten modelovy karburator, ktery mel stelovaci sroubek pomeru smesi, a tuto upravu
jsem provedl u 2 valcoveho citroena, ktery mel skutecne vetsi vykon a kroutici Moment.
Honza
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, jen tak na okraj - se vstřikováním vody jsem dělal pokusy v letech 1960 - 1962. Zhotovil jsem tzv. emulgátor, jehož podstatou je tryska pod hladinou a vzdušník nad hladinou vody v plovákové komoře vstřikování vody. Poměr otvorů trysky a vzdušníku vytvoří bohatou směs vody a vzduchu, tato směs se dále směšuje s hlavním proudem vzduchu, nasávaným motorem a vzniká jemnější mlha, přímo aerorosol. Poměr vody k palivu byl max. 5%. Problematika se řešila v tehdejším časopise Svět Motorů, šéfredaktorem byl tenkrát Miroslav Ebr, vynikající technik s obsáhlými znalostmi. Všechny takové věci jsem tenkrát přímo dychtivě "žral". Čáo, Pepa
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, To vstrikovani vody se nestrika do nafty, ale jednoduse do saciho potrubi nebo saci hadice co nejblize ke vstupu du sani hlavy motoru,
je dulezite aby ta vstrikovaci tryska vodu rozprasovala na mlhu, tak je to vstrikovani vody nejvice ucine, ja mam specielni trysku na vsrikovani
vody, ktera se v tuningovem prislusenstvi prodava, k tomu je treba jeste el. 12V Ventil (ja pouzivam 12V Ventil s LPG -Autogasu na benzin
od firmy BRC) ktery pousti vodu do Sani hlavy a protoze se ma vstrikovani zapinat az kdyz je Motor ohraty na provozni teplotu, mam na
palubni desce ob.vozu vypinac s kontrolkou a na tahlu od plynoveho pedalu k dislove pumpe mam lankem paralelne pripojeny brzdovy
vypinac ze stare javy 250, ktery zapina pri vytazeni stiftu z vypinace, ktery mam pripojeny na to lanko k tahlu do dieselpumpy, a nastelovany,
ze se vstrikovani zapina az od 1500 otacek motoru a kdyz jedu s kopce, brzdim motorem, tak je plynovy pedal na 0 a tim je vsrikovani
deaktivovane ! Jako vsrikovaci pumpu mam od benzinoveho topeni - Ebärspecher, ktera je pistova a tlak se da stelovat 0d 4 - 9 bar a ta pumpa
je uvnitr s nerezu,takze nezrezavi, jako nadrz na vodu mam plochy plasticky kanister s campingoveho prislusensttvi, pridelany za sedadlem ridice,
pouzivam destilovanou vodu a v zime pridavam tak 30% lihu coz jeste vice zlepsi vykon motoru, u motoru s turbem to zvysi vykon motoru
az o 15 koni a u saciho motoru bez Turba kdyz je mlzeni vody kvalitni to prinese 6 - 8 koni, dam ti jeste jeden tip na vstrikovani vody -
experimentoval jsem se vstrikovaci tryskou primeho vstrikovani s benzinoveho motoru, ktera funguje elektromagnetiscky na 12V dela uvnitr
sama tlak a rozprasuje vodu, potom nepotrebujes ani extra pumpu a 12V ventil, musis mit tu nadrz na vodu vys nez vstup vody do saciho potrubi,
tim pak tece voda az k trysce samospadem, a tryska si vodu nasaje a natlakuje a prasi do motoru mlhovinu ! V tom pripade je ale vhodne predradit
do 12V zapojeni trysky intervalovy prerusovac, protoze kdyz by tryska strikala v jednom kuse, tak nestacis dolevat vodu, ja mam prerusovac taky
strikam 0,5 vteriny vodu a vterinu davam pausu, to staci k plneni motoru vodni mlhou a tim mam spotrebu 5L vody na 1000 km.
Ten interwalovy modul se prodava na pr. u firmy -Conrad Eletronic a stoji kolem 250 czk.
To je tak zhruba vse k nvstrikovani vody, (ja to mam zabudovane i u meho veterana), ten vymysl neni ode mne, ale vim ze na konci 2. svetove
valky prisli anglicane s prvnimi proudovymi turbinami na letadlech a tim byli namecka letadla s klasickymi motory pomala,tak letecke nemecke
ministerstvo naridilo, aby udelali neco aby nemecka vrtulova letadla mela vetsi vykon, tak vymysleli prave to vstrikovani vody a tim zvedli bez
vetsich uprav vykon tech motoru.
kdyz budes chtit vedet vice detailu, tak me napis SZ. S pozdravem, Honza/Discoverfun
copycopyČlen
Přidáno před 6 let
Honzo, prídavné vstrekovanie vody? Popíš to prosím podrobnejšie. To sa pristrekuje k nafte?
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 6 let
Tesi me ze v cechach a na slovensku je hodne majitelu starych ob. veteranu nebo skoro veteranu, kteri si sve milacky udrzuji v peknem stavu
u techto vozu je vetsinou jeste jednoducha Technika, kde si clovek muze sam pomoci, my mame v nemecku taky fora ob. veteranu vsech
beznych znacek,kde si udrzujeme styky a sdelujeme informace, ty vozy, ktere jsou pres 30 let stare, se pocitaji ke kulturni pamatce,
dostanou na pozn, znacku -H (to znamena Historic), plati ctvrt dani, jako novejsi ob. vozy a maji volny prujezd zakazanymi emisnimi
zonami ve vetsine zemich EU.
Ja mam uz 32 let meho mercedesa - 6,3 T, ktereho jsem koupil jako nakladni vuz (novy), oddelal loznou plochu a na sasi jsem postavil
obytnou kabinu ze sandvicovych panelu s alkovnou, s 8 cm isolaci, zvenci pozinkovanou, a protoze je znamo, ze nakladni vozy jsou tvrde
perovane, predelal jsem sasi komplet na vzduch- vzadu se 4 mechy s tatry -predni osy a vpredu se 4. mechy sedacky tatry,tim jsem ziskal
velmi progresivni perovani, na motoru jsem namontovel kompresor z avie a na stani 12v kompresor. Protoze na 4L obsahu -87 koni nebylo
pri 6 tunach vahy dost vykonu, tak jsem si po najeti 180 000 km koupil ve strakonicich v puvodni CZ tovarne turbodmychadlo (vyrabi se tam)
pro avii, ktere jsem namontoval a pridal jsem jeste chladic vzduchu z BMW 524 tdi a k tomu pridavne vstrikovani vody, takze jsem zvedl
vykon na 130 koni, vuz nejede rychleji, ale ma ted velky kroutici Moment coz se vyplaci v horach a na stoupanich dalnic. ted mam najeto
280 000 km, Motor slouzi porad splehlive, jsme pul roku v roce, po 32 letech jsem porad hrdy na muj ob. vuz a timto chci dat odvahu
vsem tem kteri si vazi a udrzuji svuj stary ob. vuz.
s pozdravem, Honza/Discoverfun
copycopyČlen
Přidáno před 6 let
Nemusíš kupovať celú novú roletu, a to, čo si odfotil, je pôvodná roleta od Seitz.
Nájdi si náhradný diel tu: https://www.reimo...tz_rollos/
u Bergera, ktorého spomínal Erlangen, majú drobnosti na okná (kľučky a pod), ale rolety predávajú len vcelku
M
Michal a EditaČlen
Přidáno před 6 let
Tak to koukam, ze přijde čas na takové to domácí bastleni.
Takovou pálku kvůli dílků za 5korun....

Díky!
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 6 let
Tu listu samotnou nekoupis, Music koupit kompletni ram s obemi roletami (siti a roletou), je to to od Firmy - Dometic ktera vyrabi okna na
ob.vozy a privesy, dostanes vsechny rozmery, ten ram s roletami stoji od 92 az do 164 €, (podle rozmeru), v nemecku to maji ve vsech
campingovych prislusenstvich,napr. u Firmy Fritz Berger v Neumarktu, 50 km od ceskych hranic.
Honza/Discoverfun/Erlangen
M
Michal a EditaČlen
Přidáno před 6 let
Je to plastový díl s pružinou co spojuje listu s roletou a listu se sítí. Výrobce se za to asi styděl, pac nikde podepsaný není. A je to to uprostřed, u me to vypadá trošku jinak. Fotku dam snad v úterý, az se vrátíme. Z mobilu nahrát nejde.

Citovat

copy napsal:

myslíš to v strede, tú lištu?
www.picclickimg.com/d/l400/pict/152978703507_/Hymer-Faltverdunklungsrollo-Falt-Store-Seitz-S7-Fenster-Rollo-Verdunklung.jpg
Michal a Edita Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner


hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 16
Členové online 0

Celkem členů: 15,970
Nejnovější člen: paveljurik
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,445,067 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.26974 sekund | Průměrně za: 0.26974 (0) sekund | Dotazy: 130 | Použitá paměť: 2.22MB/2MB