Citovat
Pirat z Ruzyne napsal:
Ahoj, nevím zda v tomto vlákně, nebo jinde, ale zahlédl jsem nabídku na ušití polokabátu na DUCATO. Pokud nabídka platí pinkni mi to do SZ. Dík Pirát.
Citovat
Cibi napsal:
Citovat
MaPik napsal:
Ještě jsem našel vnitřní izolační stěnu k zadním dveřím. Líbí se mi to jako možné řešení průvanu ze zadních dveří na hlavy, když spíme (máme podélné spaní s řešením "L"). Máte měkdo ověřeno? Vše se týká vlastně dodatečné zimní izolace dodávek / vestaveb !d. Já jsem zaznamenal největší chlad v rozích u zadních dveří, kde mám svislé plastové profily od stropu až dolů s vytvarovanými přihrádkami na drobnosti. Když jsem do nich sáhl pro špunty do uší :l , tak jsem (při - 11°C mrazu) nahmatal "vlhkost" na jejich dně :o. Za výlisky je asi tažena elektrika k reproduktorům rádia a zásuvkám na 12V. Máte někdo zkušenost s odizolováním (pěnou,...) těchto míst?
Mám i od Koniga oddělenou přepážkou kabinu řidiče, což je asi největší úspora při topení. Jak se ptáš ty, je to vidět na spoustě vestaveb, že mají zadní spaní oddělené od dveří přepážkou - buď pevnou nebo právě třeba z mirelonu, dost to pomáhá. Přece jen nevyvětráš hned, když otevřeš zadní dveře.
Ale o vystříkání dutin ti nic neřeknu, to musí jiní...
Citovat
zemanekpetr napsal:
Já šel na kompromis,půlkabát Hiderman a ten podlepil bublinkovou fólií.Celokabát je po složení velký,mokrý,někdy s ledem,sněhem pro mne nepraktický a v mé vestavbě není kde dát.V zimně půlkabát dávám na noc,přes den sundávám chci vidět a i zimní slunce pěkně zahřeje vnitřek.V létě ho dávám přes den kvůli slunci(super věc) a na noc sundávám,chci vidět.Jde rychle sbalit,nasadit .Předek v zimně jistí závěs a zadek, protože mám palandy, 10ti cm molitam pošitý látkou "nacpaný" mezi postele a mezi postel a strop.
Citovat
maria napsal:
ahoj, bez zadní izolační stěny si to v zimě nedokážu představit. Mám v ní udělaný otvor na zip za otevíraným křídlem dveří cca 50 cm široký, od podlahy po spodek postele. Tudy všechno nakládám. Nahoře proti oknu dveří malý odklopný průzor cca 30x30 na suchý zip.
Bez toho při každém vytažení lyží vypustíš všechno teplo.
Citovat
MaPik napsal:
Ještě jsem našel vnitřní izolační stěnu k zadním dveřím. Líbí se mi to jako možné řešení průvanu ze zadních dveří na hlavy, když spíme (máme podélné spaní s řešením "L"). Máte měkdo ověřeno? Vše se týká vlastně dodatečné zimní izolace dodávek / vestaveb !d. Já jsem zaznamenal největší chlad v rozích u zadních dveří, kde mám svislé plastové profily od stropu až dolů s vytvarovanými přihrádkami na drobnosti. Když jsem do nich sáhl pro špunty do uší :l , tak jsem (při - 11°C mrazu) nahmatal "vlhkost" na jejich dně :o. Za výlisky je asi tažena elektrika k reproduktorům rádia a zásuvkám na 12V. Máte někdo zkušenost s odizolováním (pěnou,...) těchto míst?
Citovat
Cibi napsal:
Mám kabát od Koniga, na 95% plochy sedí, jen kolem zrcátek se tvoří kondenzát, tam je únik. Rozdíl s/bez je velký. Mám ho až na zem. Balení...no je to velký balík, takže do garáže, zatím drží, nic se neloupe. Používám ho jen v zimě, v létě dávám jen na okna zastínění.
Citovat
Tomas Brabec napsal:
Na zimu rozhodně ano. Zatímco stěny vestavby jsou aspoň nějak izolované, kabina není obvykle vůbec. Dveře jsou jen plech a plast. Taky přes okna je obrovský únik tepla, asi největší z celého auta. Doporučuji kabát na celý předek, až na zem. Na www.konig.cz