Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Problémy s nový obytňákem Bürstner

Poslední aktualizace před 5 let
P
PrettorianČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

davidt napsal:

Mame 3 Lysea na pujcovne. Rok 17 a 18....


A nějaké trable?
D
davidtČlen
Přidáno před 5 let
Mame 3 Lysea na pujcovne. Rok 17 a 18....
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 5 let
Ahoj. Mám Bürstner Aviano 11 let.Jedná se o intergrál. Najeto 230 tis. km. Motor původně 96 Kw, načipovaný hned v prvním roce na cca 150 Ps. Jenže u dieselu nejsou koně tak důležité. Důležitější je kroutící moment a u něj si nepamatuji, na kolik se zvýšil. Po načipování byl rozdíl velmi znatelný a spotřeba šla o něco dolů. Protože si vše píši, tak:
spotřeba za 11 let je 9,7 l/100 km
olej měněný vždy po 20 tis. km a dodnes žádné dolévání mezi výměnami, dokonce spíš mohu napsat, že ani pokles hladiny od výměny do výměny na rysce skoro znatelný.
1x měněna spojka
2x rozvody
1x všechny brzd. kotouče
2x brzdové destičky
oba spodní kulové čepy na př. nápravě
výměna chladiče klimatizace
oprava čerpadla klimatizace
výměna RGB ventilu
výměna zadních světel - koroze
1xvýměna startovací aku
2xvýměna nástavbové aku
výměna alternátoru
preventivní výměna vodního čerpadla před cestou do Maroka ve 170 tis.
2x oprava satelitu ve firmě Oyster
3xvýměna tištěného spoje topení Truma
výměna dřezové baterie
1xnástřik podvozku a podlahy

Motor stále neztrácí výkon. Jde velmi potichu ve všech otáčkách a od 120 km/hod se jedná o jen aerodynamický hluk, proto jezdím jen do 115 km/hod.
Protože si myslím, že těch závad na počet km nebylo tak mnoho a nic nenasvědčuje, že by mělo dojít k výměně něčeho závažného, asi Aviano už měnit za nové nebudu.

Nevím, zda se kvalita Burstnera za poslední roky zhoršila, já tuto kombinaci Italsko-německou mohu jen pochválit.
Lukas99Lukas99Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

Prettorian napsal:

Neznáte někdo člověka, který by měl teď taky nové Lyseo?


Já, integráč Lyseo 690i, přebíral jsem v červenci.
Lukas 39 + Pavla 38 + Matej 6 a Viki 2
-------------
Madarska Insignia 4x4 a cesky Bürstner Averso Top 520 TK
pavel1971pavel1971Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

Prettorian napsal:

Neznáte někdo člověka, který by měl teď taky nové Lyseo?


Já mám,letos kupované Lyseo HarmonyLine polointegráč,ale 130Ps
P
PrettorianČlen
Přidáno před 5 let
Neznáte někdo člověka, který by měl teď taky nové Lyseo?
karlosVWkarlosVWČlen
Přidáno před 5 let
Mam EuraMobil PRS675SB Fiat 150PS s Euro6 kupovany v 04.2018 a najeto7tkm. Nemam vubec problem s vykonem, spis kontrolou rychlosti. Na 6stku pri 2000ot. pohodovych 110 a v kabině neni slyset motor (ano polointegra je v tomhle lepsi. On ale pomalu neni slyset ani pri 140km/h :) tak nekdy jezdim rychleji nez bych mel a chtel. Prevodovka je jinak odstupnovana nez u predchoziho 150PS Fiata co jsem mel...ta 6stka ma znatelne delsi prevod a tedy mensi silu oproti kopci. Optimum otacek je mezi 1950 - 2100. Technicky tedy OK
Co se tyka nastavby tak tam nejake mouchy jsou a asi by kupujici cekal ze nebudou,ale pro stredne zrucneho uzivatele je to na par chvil premysleni a vylepsi si to sam a vysledek je lepsi nez z vyroby.....neni to nic co by musel nutne delat servis
1970 + 1977 + 2002
Fiat Ducato EuraMobil PRS695SB
nějaké ty fotky https://karlosvw.rajce.idnes.cz/
SOUNDSHOP.CZ vše pro car hifi & car multimedia
K
karmenČlen
Přidáno před 5 let
Podtáčení - šipečky řazení
Je třeba s tím umět pracovat, tzn motor musí jít vždy lehce - příklad - po rovině, po kopečku 50 na 5 - no jakš takš, lechtám plyn, zrychlení - podřadit ať už šipka říká co chce, nebo jen velmi zvolna (to Vás ale ti co jedou za Vámi přizabijou:D)
Podtáčení je odběr většího krouťáku než je pro optimální spalování vhodné - následky - výměna EGR, ucpaný DPF atd. Tady jde proti sobě ekonomika a požadavky na optimální spalovací proces=optimální životnost/poruchovost agregátu. Obecně přiměřeně vyššími otáčkami motoru neublížíte a spotřeba je mnohdy stejná nebo i nižší.[/quote

...kdo se vyučil řízení s karburatorovejma motorama a pár desítek či stovek tisíc km na nich odjezdil, má, myslím, výhodu - chtělo to cit pro nový, nezahřátý, plně naložený auto atd. a ta všudepřítomná elektronika na tento cit zatím nemá...takže někdy "řadící" signalizátor ukazuje správně, ale to většinou pozná každé poleno, zato jindy radí úplně blbě...
nechci se plést do odborné debaty, protože moji jedinou kvalifikací jsou stovky tisíc najetých km, ale nepochybně jízda pod otáčky (a nejenom jízda, kdy auto táhne, ale i takové to dojíždění z mírného kopce nebo ke křižovatce v malé rychlosti na 5. nebo dokonce i 6. st) je zabiják motoru- dřív by auto nejelo, dnes díky sw jede, ale jeho mechanická část trpí stejně
P
PrettorianČlen
Přidáno před 5 let
Jen pro info k tomuto tématu.
Dnes mám skoro všechny problémy s autem vyřešeny. Zůstává vyřešit hluk v kabině, ale to mě už kontaktovali, že bude svolávačka na všechny modely, že už mají nové díly (přístrojovou desku), které jsou dobře zaizolované, je tam nacpané dost tlumící pěny a technici z Německa je teď budou učit, jak správně opravy provést. Takže věřím, že tohle se vyřeší.

Otočné kolo na sedačce nechám opravit při garanční prohlídce.
No a výkon auta aktuálně řeším, na fóru zde v jiném vláknu.

Jen kdyby to nestálo tolik času a nervů...
P
PepekČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj,Prettorian
na válcovou zkušebnu,bych jel sem: http://www.dp-rac... myslím,že budou vědět co a jak....a odhlučnění tady:

https://www.ahifi...gKeBvD_BwE

Sám to používám a dobrý,nebo zkus sehnat podobný materiál na ebay,jde to ale je to zdlouhavý...
Pak dej vědět jak ti to šlape (y)
L
LakyČlen
Přidáno před 6 let
Tak jsem to celé pročetl a jsem rád že v tom nejsem sám - EUROMOBIL je sice standart co do kvality i ceny " značky"r.v.016. Mám radost že motor 130k jede super a tiše od samého počátku do 120km /hod stačí to bohatě . Jinak podobné dodělávky jako u jiných zde , zrovna jsem opravil šibovaci dveře od WC upadly vrchem o 0,5cm stropní deska nezajištěna proti otřesům jako u nás po D1. Spouštěcí postel to samé vypadla z vodítek a klepala se od novoty . Hold jsou tam tenké překližky a tím i krátké vruty které jsem vyměnil za průchozí oboustranné . Přidal jsem ještě jeden úchytný bod na protější straně postele , aby se nemohla za jízdy rozkmitat -" je to celé nedořešeno kdo to vymýšlel at vrátí školné "žádné zajištění v horní poloze pro jízdu . Tedkom udělali další super kravinu spouštěcí zadní letiště dvojpostel nad kufrem , tak jsem zvědav na ohlasy lidí .

Myslím že ta kvalita starých časů je ta tam , snad ještě u renomovaných značek ale jak dlouho?.
Žijeme jen jednou.
P
PrettorianČlen
Přidáno před 6 let
Tak mám pokračování mých problémů / řešení. Přes dva týdny auto bylo v CM a kluci se s tím dobře poprali. Veškeré nedostatky týkající se nábytku = vrzání, zvlněné lino, čouhající šroubky, vrzající palubka, vše je opraveno.
Nepodařilo se úplně vyřešit vůli na sedačce řidiče. Po pár měsících, kdy jsme ji otáčeli, teď v zaaretovaném stavu má trochu vůli a v zatáčkách to vždycky trošku cukne, prý je to normální, no nevím...

Stěžoval jsem si i na hluk v autě a to mi řekli, že sundali celou přístrojovku s tím, že mi tam přidají nějakou izolaci, že už to dělali, ale pak byli překvapení, že v tomto modelu už není žádná "deska" nebo co pod to palubkou a je tam rovnou motor, takže nemají na co tu izolaci dát. Tak to mě moc nepotěšili, protože ten hluk je dost nepříjemný, to budu muset ještě nějak řešit.

Co se týká výkonu motoru, tak bylo to ve Fiatu, mluvil jsem i s těmi servisáky a říkali, že se jim to zdá normální a žádnou chybu nenašli. Dali nový SW řídící jednotky a mám to sledovat. Ještě jsem s tím pořádně nikam nejel, tak uvidím, ale hádám, že to bude stejné. Nemáte tip na válcovou zkušebnu, kde bych to v Praze mohl změřit?

Jinak ale příštup tentokrát super a snažili se to vyřešit. Tak snad to dotáhneme do konce :)
HarviciHarviciČlen
Přidáno před 6 let
Zdravím, koupil jsem BUrstnera ixeo 745 ( 2015/ 150 k) po roce provozu v půjčovně. Věděl jsem, a viděl nedostatky. Po jediné návštěvě v CM už nikdy více. Zvlněné lino bylo zhodnoceno odpovědí: Blbě usazené při výrobě, není kapacita vyndat komplet nábytek a předělat. Prý je to počasím, atd. Je jedno jestli červenec nebo prosinec, zda venku sněží, prší či je uvnitř 35 st. Zvlněno vždy jen jiná místa. Prý to pracuje. Spouštěcí postel vrže občas, šrouby povolují a posuvné dveře do ložnice se zasekávají. Chodím a dotahuju , občas doplním krytky šroubků. S motorem spokojenost, bez problému 130 km/ h. jen v létě bych mohl péct v kaslíku palubky maso, v zimě tam proudí horký vzduch a a do kabiny až pŕi nastavení teploty na 32 st, na nohy táhne studený vzduch.
L
LacigaČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj,
držíme palce, ať to vše dobře dopadne a auto dělá jen radost. Už jsem to tady taky zmiňoval, je potřeba to postupně všechno vychytat. Mám dva roky starou Mobilvettu a potýkal jsem se s problémy typu- hlučný motor, slabý výkon a nyní mám najeto 30 000 km a v pohodě. Spotřeba šla dolů,motor je méně hlučný, vrzání bylo odstraněno svépomocí nebo zmizelo samo. Nelze srovnávat s novým osobákem, obytňáky jsou víceméně kusová výroba a žadatelů je mnoho. Takže se s tím při výrobě nikdo nesere. BOHUŹEL.
P
PrettorianČlen
Přidáno před 6 let
Tak jsem dnes auto dal do servisu, sepsal jsem jim každou prkotinu a tvářili se ochotně, že vše se nějak vyřeší. Už je auto dokonce ve Fiatu kvůli tomu výkonu, tak jsem zvědavý. Proběhlo to více než dobře.
B
bob7373Člen
Přidáno před 6 let
Podtáčení - šipečky řazení
Je třeba s tím umět pracovat, tzn motor musí jít vždy lehce - příklad - po rovině, po kopečku 50 na 5 - no jakš takš, lechtám plyn, zrychlení - podřadit ať už šipka říká co chce, nebo jen velmi zvolna (to Vás ale ti co jedou za Vámi přizabijou:D)
Podtáčení je odběr většího krouťáku než je pro optimální spalování vhodné - následky - výměna EGR, ucpaný DPF atd. Tady jde proti sobě ekonomika a požadavky na optimální spalovací proces=optimální životnost/poruchovost agregátu. Obecně přiměřeně vyššími otáčkami motoru neublížíte a spotřeba je mnohdy stejná nebo i nižší.
tomasvtomasvČlen
Přidáno před 6 let
Minuli rok sme vymenili príves za autokaravan Elnagh. Tiež mi vadil hluk od motoru. Ale stále sa to zlepšuje. Skôr mi vadí, že auto sedí na podvozku vysoko a stabilita je mizerná, mame alkovňu.. Chcem teraz dať namontovať plne vzduchové pruženie. Čo sa týka nábytkárskej prace a celkovo kvalita karavanu, po Hobby,čo som mal predtým som bol veľmi prekvapený. Takú kvalitu som ani nečakal. Po roku je všetko pevné a nevŕzga. Všetky sroby, lepenia drzia. Žiadne problémy, komunikácia s fabrikou, keď som chcel dodať nejaké originál závesné poháriky bola expresná. Jedine vŕzgalo medzi kabínov a obytnou časťou,ale to predajca vyriešil. Teším sa keď si motor sadne. A vyrieši sa podvozok.
P
PepekČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Prettorian napsal:

Citovat

Pepek napsal:

Zkus si to svoje auto zvážit a pak tu kámošovo lajku,150ps manuál bude určitě lehčí,proto mu to jede víc...


Měl 150 koni automat. Jaký tam bude rozdíl? 30 kg?
On měl na střeše satelit a další výbavu, auto nabalené k prasknutí, nebojím se, že by byl lehčí.


Aha,tak to nevím ale stejně bych si to zvážil,na váze...
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 6 let

Citovat

Aluman napsal:



Určitě není dobré motor podtáčet, nicméně LSPI neboli česky "detonační spalování" se týká pouze benzínových motorů u dieselu tento jev z principu nemůže nastat (ve válci není při kompresy směs, ale jenom vzduch), u moderních benzínových motorů je to ošetřeno elektronikou a ani při extrémním podtáčení k detonačnímu spalování nedojde. Takže se LSPI nebojte:D


Super, trochu si mě uklidnil.;)
Fun
Smile
P
PrettorianČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Pepek napsal:

Zkus si to svoje auto zvážit a pak tu kámošovo lajku,150ps manuál bude určitě lehčí,proto mu to jede víc...


Měl 150 koni automat. Jaký tam bude rozdíl? 30 kg?
On měl na střeše satelit a další výbavu, auto nabalené k prasknutí, nebojím se, že by byl lehčí.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner


hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 20
Členové online 0

Celkem členů: 15,970
Nejnovější člen: paveljurik
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,441,663 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.19065 sekund | Průměrně za: 0.19065 (0) sekund | Dotazy: 134 | Použitá paměť: 2.26MB/4MB