Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Elektro centrála

Poslední aktualizace před 6 let
Z
zafirkaČlen
Přidáno před 6 let
Dobrý den, jaká je vhodná Elektrocentrala do obytnaku, měla by být co nejtišši.
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 6 let
Elektrocentrála je dnes již přežitek. Je hlučná (všechny i Honda), páchne benzínem a je nepohodlná na manipulaci.
Fun
Smile
Z
zafirkaČlen
Přidáno před 6 let
a co poradíš? Jsem laik
dukeczdukeczČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, podívej se sem:
https://www.youtu...S3TyBQ9BuI
ale je fakt drahá...

když jsem to řešil, narazil jsem na podobné video kde byla Honda a Zipper a ten byl výrazně tiší než Honda, ale stejně ne tak jako ta zadeklovaná... v řádu cca. 5 db tuším, ale nemůžu to najít...

a ještě koukni sem:
https://www.youtu...F8cgS_D1aM

Fun: pls jde něčím tichým nahradit, co by poskytovalo dost pro spotřebič 1000W? Soláry u mě nelze...
Z
zafirkaČlen
Přidáno před 6 let
Tak co to znamená,to není centrála?
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 6 let

Citovat

dukecz napsal:

Fun: pls jde něčím tichým nahradit, co by poskytovalo dost pro spotřebič 1000W? Soláry u mě nelze...

Ano, používám měnič 1500W. Kávovar 1250W i kulmofen 1000W. LiFePo4 baterka. Bez solárů. Vydržíme víkend a baterku dobijeme přejezdem. Letos Itálie 3 týdny bez elektrické přípojky.

S vyššími požadavky na energii, nevím jakou spotřebu potřebuješ, soláry, efoy.

Není-li zbytí:
Tip na slušnou a lacinou centrálu: https://www.lidl-...p100215397
Fun
Smile
dukeczdukeczČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

fun napsal:

Citovat

dukecz napsal: